Tuesday, April 14, 2009

sambungan...tts
















superb....memang the best..mula2 memang aku rasa nak menangis..nak balik. biasanye aku tts ngan pak cik aku..yang ni(geng zxrianz) aku xkenal n xjumpa lagi..ada jugaklah rasa nak patah balik dengan JY aku..tapi, diorg seme pakat pujuk aku..tahan jelah...anyway, aku xrasa macam di anaktirikan pun...best..best.. sib baik kawan2 aku okey...even baru jumpa tapi diorg concern kat aku..thanks kat clan selatan...jasa baik korang akan aku kenang..especially dekat bang lebai, bang aki, bang gnan dan ck...sanggup basah sebab follow kete antik aku, semata-mata xnak aku drive sorg2 dan jadi paper..i love u guys..memang korang the best...yang aku xtahannye, time order laju je..time air sampai..aku jadi terlupa aku order air apa..gelabah serta malu punyer pasal..pape pun, pengalaman TTS ngn zxrianz memang the best...sweet memories..berbaloi aku drive g sana even x penah sampai kat sana..

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)