Saturday, May 12, 2012

KoReaN dRaMas.....suka or tidak??

     Beberapa hari lepas aku ada download drama Korea..Hurm, nak kata aku nih fanatik tak delah sangat tapi aku suka sangat tengok drama korean..Korang camane?Suka jugakkan..Jom kita kongsi cerita pasal Korean drama nih..Beb, aku selalu download drama if drama tu sedap kat jiwa aku hah, aku boleh ulang banyak kali tau..Example drama yang aku suka ulang tayang antaranya ialah: My Girl, Boys Over Flower, Sorry, I Love You, Lie To Me, dan banyak lagi sampaikan aku sendiri dah tak ingat..Mungkin banyak sangat drama aku tengok.. Drama-drama yang aku pernah tengok antaranya ialah:Full House, My Girl, Boys Over Flower, Sorry I Love You, Lie To Me, My Lady,Three Daddy and One Mom, Beautiful Days, Autumm Of My Heart, Winter Sonata, 49 Days, Protect The Boss, You're Beautiful, Playfull Kiss, You're Fallen For Me, My LovePatzzi, Green Rose, Prince Hour,Yoo Hee The Witch, Wild Romance, Princess Hour, Love Story In Havard, Sweet 18, My Fair Lady, Personal Taste, My Name is Kim Sam soon, Run Mackerel Run dan banyak lagi

      Tapikan drama Jepun pun aku layan gak..macam movie PARADISE KISS...Beb, aku suka sangat dengan movie tu..Hero yang hensem, heroin yang cute dan jalan citer yang okey..bagus untuk di jadikan teladan..Okey, tapi drama korean memang aku layan giler2..sampaikan suami aku selalu gurau dengan aku.."Malam nih sayang tak layan Korean ke?Citer lain dah download belum..Biasa belum abes satu cerita, dah download dah drama lain.." Macam tuelah lebih kurang ayat dia malam-malam lepas kitaorang lepak kat living hall.. Macam perli pun ada kan..Yelah, balik keje aje,aku on terus..Kadang-kadang dia nak tengok berita pun tak boleh..Heheh..sorry ye B,kalau tak start tengok tak delah kemaruk sangat..Bila start tengok satu episod,berderet2...

       Masa aku study lagi teruk, time exam aku boleh layan Korea..Memang habit aku macam tu, aku tak suka study teruk-teruk bila time exam..Aku lebih prefer relax otak dengan layan Korea..Tapi masa mengandung lagi teruk aku, every minutes masa aku, aku layan anime NARUTO ngn Bleach. Pelikkan..tapi tuelah, 9 bulan aku mengandung..Aku tak ada layan cerita lain..Huhu, hasilnya anak aku suka anime dan suka tengok Korean. Bila time aku nak masak aje, aku on kan Korea..See, dia boleh baring dan tengok..senyap dan aku boleh masak dengan tenang..



Full House

My Girl ( 

My Fair lady ( Yoon Eun Hye & Yoon Sang Hyun )

City Hunter (Lee Min Ho & Park Min Young)

One Mom and three dad

49's Day
Lie To Me

You're Beautiful

Playful Kiss

Protect the boss

You're fallen for me

Personal Taste

My name is Kim Sam Soon

Boys over flower


   Now, aku tengah layan cerita Take Care of Us, Captain...tapi drama yang tengah tunggu untuk di tayang sudah ada iaitu..Flower Boy Ramyun Shop...tak tahulah best ke tak, sebab aku belum tengok lagi..Tapi yang TCOU,captain tue..hurm, biasa-biasa jer..


Take Care of Us, captain!

Flower Boy Ramyun Shop
 
       Aku suka tengok they all berlakon  Lee Min Ho, Kim Hyun Joong, Kang Ji Kwan, Lee Dong Wook, Yang heroin plak aku suka yang nih, Lee Da Hae, Yoon Eun Hye, Song Hye Kyo, Ku Hye Sun..
Aku biasa download citer dekat this link tau:


1)  http://www.asiatorrents.com

2)  http://isohunt.com/

3)  http://www.youtube.com/   - penghabisan kalau citer yang aku nak tak de.. tapi you tube leceh, tak
ade yang full episod nye..


          # Sweetkan, bestkan layan citer korean nih.#

~ kalau korang nak copy dengan aku pun boleh, datang umah aku lah yer ~

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)