Wednesday, May 09, 2012

TerinGat tiMe pRegnant dulu-dulu...



           Entah kenapa hari ini aku teringat sewaktu aku mengandung dulu...Hurm,banyak cabaran jugak...Aku dulu bunting pelamin..Rezeki ALLAH nak bagi dekat aku..Tak sampai sebulan saja kahwin aku dah lekat..Alhamdulillah...Masa mengandung aku last year,nasib tak mabuk-mabuk macam kakak aku..Mungkin baby(aka ANAS) tahu yang mommy dia alone,jauh dengan daddy...Gambar-gambar nih lagi membuatkan aku teringin untuk pregnant lagi...HAHAHAHHa....

Masa nih baru pregnant lagi,dalam 6 weeks
         Hah..sebabkan aku nih giler motor,aku lupa sebenarnya diri ini mengandung. Sempat lagi jadi pillion suami. Best sangat,sampaikan anak aku pun suka dengan superbikes..Dah asuh sejak dari dalam perut kan dik kan.
Penang
Reunion suami..
abang and me






Masa majlis belah suami- masuk 13-14 weeks





@ Genting,12weeks
Gaya preggy mommy yg ala-ala gedik
Masa nih aku tak tahu pun yang suami aku bawak pergi Genting. Kami tiba dekat sana pun dekat kul 2.00pm.Hurm, aku pergi tengok jelah...suami aku jer yang main..Preggy mommy not allowed to play..Tapikan membazir je sebab bayar entry tu sama banyak.Huh!

Hangout with my bestfriends-15 weeks
Actually kat dalam surau BP MALL
Mai's house BBQ

Tea time with My Bestie-18 weeks
               Yang nih makan MC DOnalds dekat Batu Pahat..Tak sure naik kereta aku atau naik kereta Wan Ky..Ky..satu-satunya bestie ku yang lelaki..Kami berlima selalu bersama tidak kira di luar kelas atau di dalam kelas..Dan inilah group aku sepanjang aku dekat UTHM..MAy ALLAH bless them always..I love you all..Ky...hurm,selalu menghantar dan mengambil aku sewaktu diriku terasa malas untuk membawa kereta..Myl...Selalu memotivasikan aku dan mengentalkan semangatku..dan dialah yang kecoh dan berangin bila the others tuduh aku macam2..korang nak tahu apa?Sometimeskan..bila kitaorg keluar sama,ada aje mata-mata memandang aku dengan wajah serong..Pregnant student with other student..tengok suami girls tapi lelaki tak ada. Kalau Ky ada pun,Ky bukan suami aku..So,diorang akan memandang serong..Aku tak kisah pun..Watpe nak takut sebab aku bukan bersalahkan..HAHAHA..tapi aku ingat lagi ngn Myl,masa tu kitaorang sibuk nk shopping baju raya..Aku pun apa kurangnya,sibuk nak cari kebaya time tu..Mana boleh,perut aku dah nampak dah..Obviously memang nampak.

                    Tiba-tiba dengar sorang mak cik bersuara.." Ala,kalau dah perut besar tu,nak tutup tak boleh dah..Memang akan nampaknya.."Jelas kata-kata itu kat telingan kami..Myl mengamuk..hahah,aku pulak nak tergelak.."Mak cik,perut dia besar pun sebab dia ada suami..kitaorang nih bodyguard dia aje mak cik.."..Hahaha....Myl sudah bersuara dan terus dia ajak kitaorang blah supaya tiada adegan seterusnya..hahaha. Siah...bestie yang serumah dengan aku..selalu aku pergi kelas merempit ngan dia..Dia takut hendak membawa aku..(ibu mengandung) tu yang dia selalu panggil aku..Siah selalu tolong aku time study..Ain....Bestie aku yang paling ceria..gaya macam leader..tak pe..leader yang best..dan kami kuat bergosip..
All classmates-26 weeks

again @ Library UTHM

ladies only

29 weeks-After viva my final years project-got A+

              Alhamdulillah.....semuanya selamat...Terima kasih kepada kawan-kawan yang selalu bersama aku..Susah senang bersama aku. Kalau tiada mereka semua agak susah untuk aku menharunginya..Yang pic sebelah nih, kawan aku ajak bergambar dengan panel viva..Hahha..aku kalau bab gambar memang tak tolak..Perut ke depan pun aku tak kisah janji dapat bergambarkan....Nilah kenangan-kenangan terindah aku sewaktu belajar di UTHM...mengandung sambil belajar..syok tapi jangan cepat mengalah..selagi korang mampu,jangan sesekali ponteng kelas atau give up belajar..dan kalau rasa tidak boleh nk mengharungi keadaan macam nih korang jangan kahwin time belajar yer..Ingatan ni untuk semua...

4 comments:

~ Thanks for stop by.....(o_0)