Friday, May 25, 2012

~ First MeEting~

               Thanks to my opis mate..She already told me what to do in meeting? Meeting nih setiap hari Isnin dan Jumaat. Korang mesti ingat meeting nih ambil masa lama..Tapi,sebenarnya tak sampai pun 10 minit. Depends on us lah..Kalau banyak issues so, lama lah meeting. Setiap orang mesti bercakap...hoho, nasib aku dah tahu awal2, so tak adalah terkulat-kulat makan kulat..

                Meeting nih tujuannya adalah untuk bincangkan apa yang telah korang buat dalam minggu nih.Progress setiap kerja anda, nak remind sesapa. Rupanya company aku nih amatlah baik hati. Setiap weekend akan pergi melawat ke rumah anak-anak yatim yang telah di angkatkan menjadi anak angkat. DR.Sam nih very caring and loving, selalu buat charity. So sweet kan. So, kalau aku tak ada pape this weekend bolehlah aku join sekali..Of courselah aku bawak abang dan anak aku..(-_-), limited time with Boboy. Sekarang aku balik lambat, dan tak de masa nak bawak Boboy jejalan. Bila nampak aku balik, dia dah start buat perangai. Nak amik perhatian aku, even penat nak pengsan pun aku still layan dia. Sebab aku tahu dia tidak cukup kasih sayang aku lately. Sorry, mommy love you so MuCh..

               Turn aku sampai, aku citerlah yang aku still study pasal products company, pada masa yang sama aku buat drawing Shaft( ( projek untuk palm oil mill ). At the sama time juga, aku belajar pasal project management.. Its ok just for my knowledge, tak luak pun belajar bebanyak. Hah, semalam dapat email dari bos, suruh aku follow up pasal quotation untuk client dia. 1st week aku masuk, dh rasa macam lama kerja kat sini. Cara diorang treat staff fresh nih macam dah pro..Adush..setakat nih aku still lagi rasa enjoy, mungkin kena dengan citarasa aku..Hikhik..semalam aku tengok schedule plan tuk projek aku, exhibition, pergi site..wah, macam banyak jer kerja aku pasni. Hurm, tapi pape pun aku kena amik kursus untuk dapatkan license CIDB. Kalau tak ada license nih mana boleh masuk site...

            Ok, skang nih aku nak study pasal Solidwork 2012, wah..memang kena study balik sebab aku dah ada banyak product untuk di lukis dalam solidwork nih..



~ Happy coz today is Friday, tomorrow is holiday...~ @@~~

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)