Monday, May 14, 2012

~ Central Market..Oh..lala ~



    Saturday @ 12/05/2012

    After services kereta, abang mengajak aku menaiki public transport ke Pasar Seni. Mulanya aku tak nak, because kami bukannya biasa naik LRT ke Komuter ke, so..ragu-ragu jugaklah..Dahlah Boboy ada sama, aku sebenarnya tak suka bersesak-sesak nih, dah abang beria sangat, aku mengalah. So, kitaorang tinggalkan kereta dekat rumah abang ipar aku aka Along @ Taman Medan. Along dropkan kami dekat Stesen LRT Kelana Jaya. 

      Alamak!! stroller Boboy tak ada. Dalam kereta aku pun tiada, kereta abang pun tiada..So, abang mulanya nak patah balik. Aku cakap, alang-alang dah sampai stesen teruskan jelah. Boboy pun dh reti jalan. Cuma kesiankan dialah, mesti tak boleh tido. Hurm, abang lupa nak masukkan stroller lam bonet kereta aku. Sebenarnya, stroller dia ada dua, satu aku letakkan dalam bonet aku dan satu dalam bonet kereta abang. Senang dan mudah. If naik kereta abang, dah ada dah dan sebaliknya tapi malangnya hari ini. Kedua-duanya tertinggal di rumah. Adush...dush...Yang pastinya abanglah penat nanti.

Stesen LRT Kelana Jaya

Kami@ platform 2

Gaya menunggu


Alamak!! Terpakai high heel..Confirm patah kaki aku

ShowBoard berlepas

Lambat lagi ker?

Boboy asik tengok awek kat depan.

Me and abang

Three of us

Sampai stesen 




Nampak dah..1st time aku sampai sini

Mat salleh wat concert kt depan CM

Sepintas lalu





Medan selera @ 3rd floor


fish massage









Balik dengan komuter


Penat..Kesian Boboy

     Best jugak buat kerja macam nih. Murah dan jimat serta banyak benda yang aku alami sepanjang short notice reround Pasar Seni. Bila naik public transport, mestilah ramai orang kan..Bila dah ramai, banyaklah ragam..Heheheh..dan aku terpaksa beli selipar jepun akibat tidak tahan sakit kaki..Tuelah, mana lah aku tahu abang nak buat kejutan macam nih. Kalau naik kereta, of courselah kena hadapi jammed, parking pun kena bayar, confirm parking limited wikend macam nih. So, bila naik public transport nih, parking tak payah bayar, tambang pun murah. Tak sampai rm10 kami bertiga nih..heheheh..

  Kami balik naik Komuter dekat KL central. So, dari situ kami turun dekat stesen Dato'Harun. Along amik kami dekat sana..

~ Penat but enjoys~



3 comments:

  1. lain kali bawak spare selipar dlm beg la emma oi..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiba-tiba jer ajak..huhu, terbaik r..pasni ada spare selipar

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

~ Thanks for stop by.....(o_0)