Monday, June 04, 2012

~ BerJauhaN lagi @ Kami@

~ OutsTation again ~



      Hai, Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua.. Di Harap kalian semua sihat sejahtera dan happy selalu.  Ohh..Me? Huhuh, tak berapa nak happy because aku berpisah lagi dengan suamiku...Susah jugak macam nih, ingatkan dulu lepas study, tak adalah nak berpisah lagi..Tak delah nak kena jadi husband and wife weekend je..Oh..Mimpi indah tidak selalunye kekal..

     Destinasi suamiku untuk kali ini Korat,Thailand..Even dekat je ngan Malaysia berbanding German but I miss him so much..Rindu sangat, begitu juga ngn Boboy, He's crying all night..Hurm, teruk jugaklah aku nak pujuk dia malam tadi. Kat sana, lambat satu jam dari Malaysia..Aku ucapkan selamat malam tp lagi aku still dalam perjalanan lagi..Kesiankan, mesti penat.Hurm, nak makan apalah dia kat sana. Aku tak sempat nak bekalkan sambal kering dekat dia. Hope, he'll be fine makan roti ngan maggi..

   Kalau kena pergi German, hurm..naya jugak...tapi tak pelah, Thailand banyak jugak muslim tapi sebelah Korat tu susah sikit nak dapatkan makanan halal ( suami akulah yang beritahu)...Aku selalu jugak pergi Thailand secara Illigel, tapi belah selatan Thailand jer, Mundok..hahaha, pasport pun tak de aku nih..pergi secara haram  jelah..Tapi sekarang dah tak boleh dah,laluan sudah di tutup..

    Okey, time to start work...Happy Monday..


~~ Thanks ~~

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)