Thursday, June 14, 2012

Oh..HAppy..happy day ~~~(o_o)'

 ~   Uurm ~


   Huh, sekarang nih masa betul mencemburui aku, memang tak ada masa nak berbblog..Alamak, habislah aku lepas nih..janji nak update selalu Blog supaya ceria dan tidak suram..Tapi, sejak kerja tempat baru nih, dapat meja besar nih, ,masa aku pulak tidak ada..Oh...Mana masa aku yang selalu happy-happy  tu melarikan diri..KOrang kerja busy tak? Aku rasa akulah orang yang paling busy mengalahkan Senior Eng. pulak...Adush..


     Arini aku nak uploadkan pictures yang aku ambil masa jejalan hujung minggu.. Kitaorang nih selalu je jalan, al maklum lah Boboy bukan boleh sangat duduk aje dekat rumah weekend. macam tatau aje Mummy ngan Daddy tak kerja...Amboi, cerdik betul anak Mummy nih..


No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)