Friday, June 01, 2012

~ Offer from MMU~



~ @ M@ster@~


         Hai semua, arini aku dapat kol dari one of Lecturer from MMU again.. Supaya pergi amik OFFER LETTER dekat MMU untuk buat MAster..Aduish, camane nih? Semangat untuk belajar kembali terbayang di hadapan. Hurm, apa pendapat korang kalau aku cuba slow talk dan mintak sambung bulan 12, at least aku boleh kerja sini dulu dan tengok camane company nih? Korang rasa boleh tak aku request macam tu?

      Try to kol En. Azahari ( Admin site kot ) but he's already went out for lunch...OMG, today is Friday, almost forgot..Mesti diorang rehat lama sebab nak solat Jumaat.. hurm, tak apalah, wait jelah..Nanti petangkan aku kol lagi..

     Hurm, camane ek, study ke kerja? If aku study, pas abes dan dapat Master ada ker orang nak hire aku kerja? Itulah persoalan yang selalu timbul di mindaku..But, If aku tolak dari sambung Master, ada ke lagi peluang yang baik untuk aku? Memang boleh jer sambung dekat memana tapi yang FOC dan di bawah tajaan, senang ke nak dapat? I dont think so..kan... Apa kata malam nih aku discuss dulu, hope he can make a better choice for me..Yelah, aku kan dah kahwin..Mesti kena dengar cakap suami, kalau tak? Tak cium bau syurga, tak aku..Mintak simpang Malaikat 44 kali...


~  Mood holiday ~

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)