Friday, May 16, 2014

LabuLabiLadies Serunding



Wow....LabuLabiLadies Serunding. Serunding apa? Ada tiga jenis serunding iaitu serunding daging, ayam dan ikan. Buat masa sekarang serunding daging yang paling laris. Sedap ke? Boleh cuba sampel dahulu tau. Anda semua hanya perlukan bagi alamat anda sahaja. Pihak LabuLabiLadies akan membuat penghantaran pos secara percuma. Yeah..yeah..yeah.. Sedap...

First time kot bagi laki aku ni. Mungkin sebelum ini dia dah makan serunding daging, ikan dan ayam tetapi ianya kemungkinan besar tidak menepati citarasa dia kot. Alahai suami mak jemah ni memang cerewat bab makan. Actually dia makan semua masakan tetapi PASTIKAN ianya sedap. Kalau tak sedap jawabnya memang tak makanlah. Itu je, dan yang paling penting senang nak jaga perut dia. Alkisah aku balik Kelantan nak follow up si gegurl aku tuet-tuet aku tuh. Alang-alang tu balik ambik stok serunding dekat another team LabuLabiLadies. Fuh!! sebelum ni Puan Spinosa tu kasi tau je rasa. Aku sendiri dah confident even tak pernah rasa lagi..Sebabnya Puan Spinosa aka kawan aku dari sekolah lagi tu PENTINGKAN kecantikan, kesedapan, kualiti. Sesuai dengan perwatakan dia. Yang di other team tu. Tak usah cakaplah,memang pentingkan kualiti. Kalau korang tengok gaya LabuLabiLadies ni..pergh!! kalah budak sekolah rendah.. Muahaha.. Tak yah cakap panjang, bagi alamat sahaja dan LabuLabiLadies akan poskan sampel percuma. Sembang kosong tak main tau.

Sambung balik kisah laki aku tuh..Deng-deng...malam tu aku pergilah tolong Puan Spinosa ni buat packaging. Sebelum tu aku dah bagi satu sampel bagi laki aku rasa. Bila tanya dia just cakap.."hurm, bolehlah. Semua rasa ada..." Fuh!! kecewa mak. Just tu je komen dia. Tapi jauh di sudut jantung aku tahu yang laki aku ni malas nak ngaku sedap. Aku diam jelah. Mungkin tak kena selera orang Johor kot. Kakakaka..orang Johor makanan lain sikit ngn kita yang pure Kelantan ni..Hahaha..Malam tu sambil bungkus, dia makan pulak serunding ikan cicah ngn ketupat. Pergh!!! Kata biasa-biasa je rasa tapi makan berselera. Siap ratah lagi...Apakah???

So, memang dah niat nak bawak balik stok ke KL. Stok tak sampai ke mana, laki aku dah sebat awal2. Bangun pagi2 dah tanya pasal nasi putih. Dia nak makan dengan serunding daging. Tengah hari nak gerak balik pun, sempat lagi makan nasi dengan serunding daging + ikan. On the way balik pun, sempat lagi belikan sepeket roti. Mintak aku letakkan serunding daging + ikan. Termimpi-mimpi makan nasi dengan serunding. Hahahah....Mak Jemah jual kat suami sendiri sahaja dua tiga hari ini. Stok nak bagi dekat customer lain terpaksa mintak poskan balik.








Harga dia......


LabuLabiLadies Serunding Daging
(Terbaik dari Kg.Laut)
( Daging Import )
50g =rm4
100g=rm8
200g=rm15
500g=rm35
1kg=rm65

Harga borong jika anda membeli secara pukal:

(20 paket ke atas) - 50g =rm3.50
(10 paket ke atas) - 100g=rm7
(10 paket ke atas) - 200g=rm14
(6 paket ke atas) - 500g=rm30
(3 paket ke atas) - 1kg=rm55


( Daging Local )
50g =rm4
100g=rm9
200g=rm17
500g=rm40
1kg=rm75

Harga borong jika anda membeli secara pukal:

(20 paket ke atas) - 50g =rm3.50
(10 paket ke atas) - 100g=rm8
(10 paket ke atas) - 200g=rm15
(6 paket ke atas) - 500g=rm36
(3 paket ke atas) - 1kg=rm65

( Ikan )
50g =rm3.50
100g=rm7
200g=rm13
500g=rm30
1kg=rm55

Harga borong jika anda membeli secara pukal:

(20 paket ke atas) - 50g =rm3
(10 paket ke atas) - 100g=rm6
(10 paket ke atas) - 200g=rm11
(6 paket ke atas) - 500g=rm25
(3 paket ke atas) - 1kg=rm48

Pos laju bawah 500g = rm7

(cod untuk area Ampang dan Sg. Buloh)


( Harga tidak termasuk pos penghantaran- COD untuk area Sg. Buloh, Kajang, Ampang)
Kos penghantaran RM7.00 untuk 100g, 200g dan 500g.





Untuk lebih lanjut, apa kata korang pergi masuk ke LabuLabiLadies yang serba kekurangan itu....







p/s: Cuba rasa dahulu.....

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)