Wednesday, August 08, 2012

Terrible traffic jammed



Hurm, aku tak tahulah korang kat luar stuck dalam traffic macam aku tak semalam..Hurm, kalau korang nak tahu semalam bukan main lagi aku keluar dari opis just in time because janji nak masak untuk berbuka dengan abang. Ala, masak simple2 jer. Kan kerja nih, tak kan lah nak masak heavy lak..Auw..auw..

Aku naik jer flyover Persiaran Kewajipan okey lagi, but dari jauh aku dapat tengok deretan kereta. OMG, belum turun flyover lagi..Kalau dah turun flyover menghala ke exit tol Subang memanglah setiap hari ( 1st Ramadhan sampai le ni jammed) memang dah biasa tapi semalam betul2 luar biasa...Ngeng..ngeng...berbukak dengan asap keretalah aku petang semalam. Sampai umah lagi 10 minit nak bukak, bayangkan..dari pukul 5.30-7.20 aku di atas jalan.

After tol pun jam lagi, NKVE memang teruk jam..Aku tak tahu kenapa...Uwaaa...tak ada jalan lain dah. Terpaksa aku mengharungi lautan kereta nih...


Belum pun turun flyover Subang- kena q..


Belakang aku pun jam teruk.







See, sampaikan exit Rawang pun jam lagi



Hehehe...kalau tak cilok..alamak hidu asaplah aku



Aish..beginilah nasib untuk mencari sesuap nasi tapi tak apa, susah dulu senang kemudian. Harap bulan Ramdahan jer jammed gini pas raya cool down dah..Beginilah Malaysia..huhu, kalau LRT ke KTM sampai ke opis aku..( sebelah opis) memang sah aku naik pengangkutan awam..Tak larat den nak drive...

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)