Tuesday, August 14, 2012

Trailer terbakar....

It was happened yesterday, when I'm on my way back. Thick smoke in front of me and at the sky..What happened? I was wondering myself and took pictures..

Petronas terbakar ker? Lori terbalik dan terbakar..Kereta meletup, ada letupan..Jalan jem tak usah cakap, memang teruk giler tapi aku amik jalan mudah (curious nak tahu pebenda), aku duk kat line kiri sekali (sekali sekala berada di lorong kecemasan) even semua orang masuk ke kana, aku terus amik lane ke petrol pum. Memang terbaik, aku dapat tengok api sedang menyala-nyala, memang mendebarkan. Hatiku cuak giler time tue. Ada rusuhan ke bila tengok api besar di depan..

Rupanya trailer terbakar, teruk giler. Pemandu dan kelindan dia camane? Aku tak sempat nak tengok lelama, kereta kat belakang macam semut. Nak berhenti dekat tepi aku takut. Hurm, harap pemandu dan kelindan trailer ok, tak ada kemalangan jiwa berlaku. Amin...Punca kejadian pun aku tidak tahu, tunggu jugak kot masuk dalam berita, macam tak ada jer..



Kepulan asap tebal

Terpaksa masuk lane petrol pump

Nampak api marak menyala

Asap makin tebal, bomba dan ambulamce mana? Time nih, diorang tak datang lg..



Wajah trailer yang terbakar di kepala..



Sama-samalah kita berdoa agar tiada apa yang menimpa ke atas kita dan keluarga kita. This is first time kejadian camni berlaku depan mata aku..Seorang diri membawa kereta..OMG!!!abang.....

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)