Saturday, August 11, 2012

Buka Puasa

"Abang...Sayang teringin sangat nak bukak pose dekat luar arini? Actually, dah lama kita tak bukak pose sesama kan..Asyik kena makan sorang2...huhu"

Opps..harap balik nih ada invitation dari abang..Amin.. Serius, seminggu lagi kita nak beraya kan. Tapi aku tak berkesempatan lagi berbuka di luar dengan abang. Masing-masing sibuk dengan kerja..Ahukhuk...Abang balik lambatlah, aku balik lambat lah..Tak kira gak, tadi baru wassup abang ajak makan luar. Still waiting for him to reply back..Agak2, malam ni aku bukak pose dekat luar ke tak yer?

Kalau abang cakap Yes..Aku nak makan sup..tak kisah sup pape asalkan bukan sup lembu..hikhik. gua x makan binatang berkaki empat. Jangan dik no..alahan teruk if termakan. Malas nak layan alahan yang mengalah preggy mommy kalu makan daging..

Kalau korang nak tahu, aku nih memang penggemar sup..Sangat-sangat mengemari sup. During my dip kan, tiap2 hari aku makan bihun sup.Just bihun sup..Semua orang pelik, siap tanya lagi dekat aku, tak busan ke makan sup selalu..Jawab aku,tak..Hari-hari makan pun tidak..

If dapatlah makan macam kat bawah nih...ouih...( Pose nih cik kak)







P/s: Suamiku tidak menggemari sangat sup..Poor me (0_0)'..Tapi, if aku masak dia layan jer. Dan after that, aku akan masak makanan kegemaran dia..Guess what? Sambal ayam...




No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)