Thursday, April 18, 2013

Lego ~ Part 4


Assalamualaikum semua...Dah lama tak cerita pasal lego kan, actually ada 3 parts lagi yang belum di enty kan. Huahua, sekarang macam tak cukup masa nak buat semua ni. Balik rumah je, mak terus masuk bilik. Pastu nak guna tab untuk buat blog sibuk kena kacau dengan budak kecik. Asal nampak aku pegang jer terus minta tab, kadang sampai kena marah dengan daddy dia tu. Budak-budak apalah yang dia tahu kan.

Berbalik kepada kisah di atas, ini kali aku buat entry pasal kenderaan dari lego pulak. Yang ni aku ambik gambar lego yang sudah siap di bina oleh abang, alasan sengal sebab aku tak suka bina lego kenderaan. Aku prefer bina rumah ke, ala-ala games barbie ke..Ooops!! Mak memang suka barbie, ayat mengada betul. Memang pun, aku suka sangat layan movie Barbie, suka sangat. Siap pesan dekat abang lain kali beli set lego barbie. Hahahahahahaha......bila si dia baca ni, mesti bengang gile.

This time aku nak tunjuk LORI MUATAN dari lego......BB macam biasa, sibuk memanjang bila aku duduk je dekat playstation dia. Pantang pegang lego mula r mulut kecik dia bising.

Lori tengah isi minyak
 Tengoklah lori lego ni, sebijik macam lori betulkan. Siap ada tempat isi minyak gitu. Ada class tak?


Kereta sorong ni aku nak bawak balik angkut barang kat umah mama aku kt kampung

Pak cik driver..Yang kaler kuning tu mug minuman dia.
BB suka sangat berlakon minum pakai mug kuning lego tu. Siap pura-pura tuang air dan minum. Kalu datang mengada dia, paksa juga mommy dengan daddy minum. Kami macam biasa, ikut jelah.


Pekerja buruh tengah mengangkat biji timah.Hahaha

Sibuk nak suh ambik gambar dia

Model lori. Tak mau kasi tunjuk muka. Malu konon

Part ni BB merajuk sebab aku cakap dia sibuk, time orang nak ambil gambar dia sibuk nak pegang lori










Ikuti kisah lego seterusnya, masih ada lari lego tanker minyak dan juga lego kereta bomba...Dan, abang cakap di sebabkan BB terlampau melampau suka traffic light, dia dah order satu lego yang ada traffic light. Kita tunggulah kemunculannya nanti. Camane rupa trafiic light tu, sama ada BB suka atau tidak..Kenalah tunggu dan lihat. Jangan dia nak yang boleh keluarkan cahaya macam dia selalu tengok kat Youtube sudahlah..











~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)