Thursday, April 04, 2013

Nenda

Innalillahi wainnailaihirojiun..

Al-Fatihah untuk nendaku. Setiap manusia yang hidup akan mati jua. Kita kena redha dengan pemergian orang kita sayang. Tanggal 30/03/13, nendaku telah kembali ke Rahmatullah bertemu dengan segala Pencipta Yang Maha Esa..


Semoga arwah di tempatkan di kalangan orang-orang beriman.

Sedih tak terkata, terasa diri ini terlalu banyak dosa terhadap arwah nenda. Betul apa yang di kata selama ini, yang pergi di rindui berbanding yang berada di depan mata.

Tok Mek @ Zoo Melaka..

Ya Allah, engkau ampunilah segala dosa-dosa hambamu ini. Kau tempatkan tok mek di kalangan orang beriman...Amin!! Memang terasa sangat akan kehilangan tok mek. Memang Allah tidak mengizinkan aku untuk mengadap saat-saat terakhir tok mek.

Hari Jumaat tersebut, aku memang teringin untuk mengikut K.Ngah balik menjenguk tok mek malangnya BB berada di Penang. Memikirkan yang abang sudah mengajak balik next weeknya, aku sabarkan hati.

Before bertolak ke Penang, once again aku call mama tanya perkembangan tok mek, mama cakap tok mek oke dan dia sendiri berada kat Melor aka rumah kami...

Sabtu petang @ Penang
Then, got a called from mama, tok mek sudah di pakaikan oksigen. After few minutes later, Tok Mek dah tak ada.

+_____+

Tak ada rezeki tapi aku tetap bersyukur kerana sepanjang jenazah ada di rumah aku dan adik beradik yang lain sentiasa menjaga tok mek. Setiap masa kami mengiringi Tok Mek dengan Ayat suci Al-Quran..




Semoga tok mek sentiasa di rahmati Allah....



We Loved you so much..




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)