Thursday, August 09, 2012

Go go Pandelela..

Yes..Kita masih ada harapan nak menang GOld Medal..Tengah drive tadi, ada mamat yang selalu bagi progress Olimpik kat London.. said that Pandalela was qualified to semi final dalam acara individu 10m platform.('',). Here we go..go..go..

Actually, atlet Malaysia semuanya bagus.. salute dekat korang semua..Never give up to try the best. Especially Our Datuk Lee Chong Wei...Aku seram sejuk tengok dia lawan dengan si tangan kidal yang kuat tu..Huhu, memang bagi tekanan betul LCW dekat Lin Dan..Sampai Boboy pun tengok sama, orang tepuk dia tepuk juga. Sekelip mata angan-angan aku timbul, nak tau apa dia? Berhajat nak antar Boboy berguru dengan LCW..Hahaha..Besar benar impian mommy ni Boboy. Manalah tahu esok-esok Boboy pulak men dekat Olimpik, komfem mommy tempah tiket awal2..

So, bila next Pandalela beraksi nih..Semalamnye aksi aku tak tengok, sebenarnya aku tak tahu pun dia ada satu acara lagi, harap dia menang..Sama-samalah kita berdoa. Buskin robin ada free ke kalau Pandalela menang? Sebabnya malam semalam jer dia bagi free..Bagi ke tak? Sebab statement BR, if Malaysia menang emas...dia akan bagi ais krim percuma...Malam tadi ada ke? Aku tak ada usha lah pulak sebab abang balik lambat. Kalau betullah BR ada bagi percuma, alamak...rugilah tak pergi..







Go Pandalela Go.....

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)