Tuesday, February 19, 2013

Maternity Pillow~~



Sob!!Sob!!Sob!!...Aku dah tak tahan ni...Bukan merungut tau tapi juz nak share...Tido tak selesa,kadang sian dekat baby mesti tak selesa sama kan..

So, hendak tak hendak..dapat gaji bulan ni..heheh..gaji abg....Oopss,terlepas sudah...nak beli jugak maternity pillow ni...Tapi, kalau boleh nak harga yang bawah rm300 ler...? Tak kuasa haku nak beli yang mengmahal..Buang karang but hwua...hwua..(sambil mengesat air hidung yang meleleh) aku nak jugak maternity pillow..Since, ramai cakap after deliver still can use to feed your baby..
Ehem..bukan benda alah tu yang bagi susu kat anak korang..Jangan salah faham pulak!! Actually, boleh jadi nursing pillow, while bagi susu kat baby, ko letak le bantal tu as alas but kalau ko rasa selesa, tak yah pakai pillow pun tak apa...Sure ke? After deliver, oh mak oi...sakit2 badan...pergerakan kena jaga, jangan lasak sangat. Orang tua cakap, nanti bentan..Bentan tu apa? Hurm, nanti kita buat entry pasal bentan ek..(Sendiri tak tau apa itu istilah bentan)...Tu, ayat orang tua dahulu kala..



Maternity Pillow..


Abang..abang, nak yang macam kat atas ni...Selesa, dapat support sayang...Alahai, ayat merengek pulak dah...Macamlah laki ko dengar..Hikhik..sob..sob..

Tapi, aku memang nak macam kat atas. Sejibak tak nak yang lain...Aku harap, ada orang bagi surprise benda alah ni kat aku....




Sesungguhnya hanya Allah yang tahu keadaan aku sekarang ni..




p/s: Semoga ada yang bermurah ati untuk menghadiahkan aku sebijik macam di atas..






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)