Wednesday, February 27, 2013

Nak Dapatkan Income Dari Nuffnang

Baru dapat banyak tu...Start berblog lama dah...

Camane nak dapatkan banyak income dari Nuffnang ek? Yelah, nak berangan pun kenalah tengok tempat cik kak oi..First ko kena buat blog ko ni macam pisang goreng panas, barulah orang nak bagi ko duit. Give and Take..Huhu, tapi camane? Camane nak meriahkan blog aku ni? Hurm, macam tak cukup ilmu kan..Tengoklah, bila baca blog orang lain..macam blog Redmummy, Beutifulnara dan so on  dengan  bersepahkan sponsored post..Huhu, nak compared dengan diorang memanglah..Huhu, mungkin banyak lagi kot kekurangan akan diri ini..Chewah!! Ayat sedih lak...Motivasikan diri sendiri..Cepat!!cepat!!
 Yelah, kalau di tengok tarikh aku start berblog, memang lama dah..Tapi, yang betul aku selalu post entry tu actually tahun lepas..Orang ada blog, aku pun nak ada blog tapi orang dapat duit berribu akunye....Nasiblah badan, RM30 pun tak lepas lagi...




Eh, sesapa yang sudi bace blog aku ni, sesudilah jemput kengkawan menziarahi hamba yang kerdi ini...Terima kasih tak terhingga tau kalu sudi singgah di blog yang serba daif ni...

Nak kena buat stamina otak supaya bergerak aktif dalam mengarang karangan di sini...Chaiyok!! motivasi bersama..











~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)