Friday, February 15, 2013

Super Ready To Be A Mommy Again...


Nak tergelak baca tajuk kat atas...Superlah sangat..Bukan banyak pun barang beli tapi dah beli lah yang mana patut di dahulukan.. Alang-alang abang ada kt US..tapaulah sekali, kalau tak caner nak budgetkan cost ni..Budget ke?? Hahahha..tu kena tanya abang..Aku ni dalam budget cost dia lagi ker??


Tommee Tippee 150 ml

Yang ni tak sure baby nak pakai ke tak? baru beli 2 botol..Hurm, if like his brother, memang nak pakai botol ni..BB memang pengguna tegar TT...Aku pun heran, bila time minum kat umah pengasuh aka mama..Ok pulak, balik rumah bila bancuh botol biasa. He said "Tak Nak".. Hope, baby also can get along with this brand..Mommy already bought it for u..So cute, like u...





Storage Milk + Teats- Yg teats tu memang aku beli bebanyak...


Yang untuk storage milk ni aku dah beli 2 bulan lepas..Satu bulan, satu kali order..Maknanya baru ada 2 set lah..Huhuhu....badget...badget...


BreastPump- Medela Freestyle



Yang kat bawah ni aku tak sure, this is for baby or for me while I'm in confinement mood..Yelah, yang aku tahu abang cakap dia beli tab untuk aku..Tab from US..Mahal gak tau dalam 200USD..Korang convertlah sendiri ke RM? Aku tanya abang, berbaloi ke ni? Dia cakap pasni, if abang men game sayang tak delah busan sangat..Dah ada tab...Untuk akulah sangat..




Cap Nexus....erk, aku pun tak addicted sgt benda alah gini..


                      http://thegulbikers.blogspot.com/2013/02/persiapan-barang-keperluan-baby.html



Rasa macam tak sabar pulak nak tunggu anak mommy lahir ni..Rupa macam siapa yer? tak kisah janji baby mommy sihat..Mommy selalu doakan agar baby mommy sihat...




p/s: Still thinking bout his name.....Terbek hanya untukmu sayang




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)