Tuesday, February 26, 2013

Rindu Nak Ride...

Salam...

Entry ni aku post sebab aku rindu time ikut depe2 ni pergi ride...Pe lagi tengok gambar lama yang kurus...Gambar aku yang cun melecun..Hahahah..Ayat yang ni memang tak leh blah..But, for sure I really miss that time...Having fun with other rider...We hang out together....laughing together and share our memories together..Since, janda abang was total lost..We never get a chance to ride again..Wait until we get that Super Bike again..One day for sure, I'll buy it special for abang...Chaiyok....!!!

Azam kena kuat..untuk mengembalikan saat indah kami...








Dan akhirnye..inilah..hehehehehe....rider tegar berjiwa kental..Tetap mau kawin ma...


Hoho..sungguh rindu this time...Baby kat dalam perut pun nak merasa jugak nek kan..Hurm, bab kata abang..bahaya!!..Dulu masa pregnant BB tak ada masalah pun..Boleh lagi aku nek dengan abang..Motor Honda 989cc lagi tu..Sekali ko pulas throttle, berdesup dia pecut ko..Hamik ko, time tu ko nak mengucap pun tak sempat..Aku rasa BB pun suka juga dengan bike ni..Si daddy dah cakap, nak anta anak masuk trek....Hoho, jangan nak mengadalah abang ek..Sayang tak bagi..bahaya!!..Macam tu kot pe yang mama dan ayah rasa bila aku nek motor kan..Korang tau tak, time aku pergi ride ke Tasik Banding, Perak..Every one hour kena update kat diorang..Risau sangat anaknya dan menantunya..(time tu tak jadi menantu lagi..) Yang paling aku salute dengan abang ni, dia jumpa my parents tau bila nak aku jadi pillion dia...Hahahah..sweet ko, bebudak sekarang mana ada macam tu..Datang jemput pun jejauh, konon tak hingin jumpa mak ayah si pompuan..Bek jangan ko!! Bahaya macam tu...






p/s: Majulah sukan permotoran untuk negara...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!























~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)