Wednesday, February 27, 2013

~ 27 weeks

Hai....you all sihat tak? Aku, alhamdulillah sihat!! Sejak abang balik aku memang sihat..
Semalamkan, balik rumah after kerja..Fuh!! rumah aku bersih, berkilat, wangi dan sebagainya..Memang terbaiklah bila abang ada..Huhu, thanks abang, love you so much....

Actually, dah lama kan aku tak buat entry pasal pregnancy. So, this weeks I'm already at 27 weeks Here you go...

Weeks 27

Besarkan kuasa Allah...Sekarang baby dah mula buat gerakan ganas...Huhu, memang terbaiklah anak mommy kan...

Hurm, cabaran this time...Banyak sangat compared dengan previous one.. But, aku kena kuat demi baby...Demi bukti kasih sayang antara aku dan abang..Hanya pada Allah aku berdoa, moga permudahkan segalanya..Hehehe, barang baby belum sedia dengan lengkap lagi...Tak tahulah sama ada larat ke tak nak tawaf shopping mall ni. Kalau korang tengok gaya pada perut aku..Mak aih!! Besarnya dah macam cukup bulan dah...Heheh, biasalah aku kan model ketot..Perot besarlah...

Just ni kot perkembangan pasal baby sekarang..Oh ya, minggu lepas aku ada buat check up macam biasa. My hb drop again..So, nak tak nak aku kena jumpa dengan doktor..Memang panjanglah soal jawab, aku cakaplah aku makan obat-obatan macam yang di suruh dan tak pernah skip..Eh, betulke?Heheh, kalau balik kampung memang aku terlupa terus pasal ubat tu....Nak buat camane, memang lupa dan tak ada orang nak remind aku....Now, tak jadi masalah, abang dah ada...

Ok, berbalik cerita masa check up tu, aku amiklah peluang cerita sikit kat doktor pasal keputihan yang keluar tu. Ala, bukan banyak pun tapi doktor still suruh aku amik ubat.So, aku amiklah..Fuh, cayalah almost sejam jugak aku tunggu turn nak amik ubat dekat farmasi...Biasalah, gomennya kelinik..Ramai orang..
Gambar bentuk rupa ubat tu aku lupa nak ambik, so tak adalah ye..Kalau aku teringat nanti aku amik gambar. But after pakai ubat tu (actually masukkan ke dalam V ) keputihan dah tak keluar dah. So, aku dah rasa selesa dan hati pun dah tak gelisah. Kawan aku cerita, bila dia masukkan ubat tu keputihan dia keluar dengan banyaknya. Tapi aku tak ada pun keluar. Yelah, before aku ambik ubat tu pun keputihan aku bukannya selalu keluar dalam kuantiti yang banyak..Tapi, sikit je. Macam setitik pun ada..

Hurm, okeylah tu. Nak cerita pasal perkembangan kandungan tapi melalut sampai ke klinik.Suka ati betul aku ni kan..Hehehehe








~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)