Monday, March 18, 2013

Dinner Time

Here we go, sebab sekarang aku ni berbadan dua maka abang dengan senang hatinya selalu ajak makan luar...Hehehe, manjakan sangat bini dia...Bini apa lagi, suka ler sesangat...Heheheh...

Tapi aku rasa kalau bab makan ni, memang dia akan tanya aku terlebih dolu but..hahaha, dia yang decide...Sebabnya aku tahulah sangat suami aku punyer perangai ni. Pantang ada kedai baru bukak, mulalah gatal lidah nak merasa. Pastu dengan gaya macho, tanya bini nak makan apalah, bagailah. Bila bini cakap nak makan benda lain..Mulalah cakap cuba makan tempat baru. Bini pulak, dah tahu perangai si suami...okey jelah. Tak kan nak mengamuk kot..Anak nak masuk dua dah cik kak oi, dah tak yah nak bawak perangai buruk hang lagi. Asal tak pat benda yang nak makan, angin ombak Tsunami pun kalah.. ~ sign~..inilah perangai buruk si bini...( dalam perubahan nak menjadi isteri mithali dah tau...)

So, restauran tu dekat jer dengan rumah kami...Beef Steak House.. Price pun reasonable lah, total semua kami makan tak ler mahal sangat just RM50++.. Okeylah, kalau makan tiap-tiap malam mahu botak kepala abang...


Mushroom soup

Chicken Chop

Fish Fillet



After dinner tu, balik rumah terus membungkam..Kenyang sesangat...Hahaha, last anak dengan bapak sibuk men game, nak aku...biasalah, perut dah kenyang..Selesa sangat nak tidur....



P/s: Jangan ikut perangai buruk di atas...




















~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)