Friday, March 01, 2013

Lego ~ Part 3

 Assalamualaikum, part 3 ni kita still lagi bina building but not cabin anymore. Kali ini kita bina small cottage..

Here we go....This small cottage pun dapat bina dalam tiga bentuk;
1) Easy cottage
2) Medium cottage
3) Advance cottage

Malam tadi wo buat ni, pastu aku tak sempat nak buat advance cottage di sebabkan beberapa hal tidak di ingini berlaku..Other reason is aku kan pregnant, sakit kot pinggang duduk lelama atas stool. Puas sit atas stool beralih pada bean bag..Last-last, belum pun habis buat medium cottage dah mintak pertolongan abang tercinta supaya habiskan. Kalau di biarkan bersepah di atas meja tu, adalah orang senyum memanjang. Sejak aku belum balik lagi, dia suruh daddy dia bukakkan..

" Daddi..butak...butak..."

Alahai, mak semayang isyak pun tak kusyuk, sibuk suruh bukak benda alah ni. Excited nak buat.







Easy Cottage

Medium Cottage

Hai, anda sedang melihat cottage saya. Jaga kebersihan yok!

Jemput minum



Di dalam cottage- ada meja study, kerusi sofa..

View dari belakang

Model berbayar


Siap ada skateboard ko...




Busykan abang as a exterior designer


Building 2 set dah siap..



So, aku dah siap dengan 2 set building aku ni, cabin dan small cottage ( advance cottage je belum develop lagi) tapi for sure, pasni nak build yang advance ler.
Ni mungkin pembawakan budak kot aku ni, asik nak main benda-benda under age manjang..At least, dapat merangsang otak baby dalam perut. Jangan keluar je sibuk nak main lego dah lah.. Memang kena caution sesangatlah after ada baby, benda kecil kot. Sekali masuk lam perut, tak ke naya. Isu kes hospitallah. Baik Be Careful ye...!!!!


Nantikan Lego ~ Part 4.....Set-set lori akan di paparkan di sini...















P/s: Nak kena masuk kelas photography ni..Memang fail amik gambar..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)