Friday, March 01, 2013

March Already




Hai....Nampak gaya dah nak masuk bulan ke tiga untuk tahun 2013 ni...So, apa perubahan anda? Adakah azam yang anda tanam untuk tahun ini sudah bermula atau sudah pun tercapai? Bulan ni juga bulan (berlaga pusat)..Ayat tak boleh blah, maksudnya bulan ni ramai yang akan melangsungkan perkahwinan dengan pasangan masing-masing dan bulan ini jugalah Bulan Kami Di satukan- This month is our 3rd Anniversary....Alhamdulillah, nampak gaya tahun ini abang akan dapat hadiah paling bernilai tak terhingga pricenya tapi bukan bulan ni lah...Mungkin akan dapat hadiah tu hujung bulan Mei..Sabarlah abang ek...

Hurm, seriously aku tak de plan nak bagi hadiah apa untuk anniversary ni? But abang already had suprise for me..Nanti sampai masa, aku cerita ek pasal surprise tu..Hehehe, adalah....Oops lupa, aku nak beli cincin baru untuk abang, as a gift for this year. Yelah, cincin aku bagi masa kapel (beberapa bulan je kot sempat kapel) abang tercicir masa solat Jumaat kat US minggu lepas. Cincin kenangan tu, cincin tu banyak makna tau pada kami. Cincin tu tanda DIA HANYA MILIKKU SEORANG- Insha ALLAH...Tapi dah hilang..


Macam nilah lebih kurang

Rezeki sudah tiada, tak apa aku gantikan dengan cincin lain. Hujung minggu ni boleh start survey dah.. Planning untuk bulan ni agak fix kot..Banyak benda nak kena settle dalam bulan ni. Cari barang keperluan baby, after that basuh cuci seme keperluan baby, short trip to Penang, special occasion time anniversary...mengundi pun bulan ni kan..

Hope bulan ni berjalan dengan selancar-lancarnya..Amin!!!!







1/3/13- Jumaat


Satu tarikh yang cantik untuk bulan baru dah jatuh pada hari yang mulia. Semoga ianya memberikan barakah kepada kita semua...Amin!!!





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)