Tuesday, October 09, 2012

Surat untuk En.Hubby

~ Assalamualaikum abang...


Time kita couple, tak ada utus surat kan...Hohoho, eleh usahkan nak mintak utus surat, nak mintak jambangan bunga pun tak kasi..That time, betul2 ada dalam taman bunga, pun tak kasi..Ehem..ehem...sori, terungkit pulak.

Untuk abang yang di kasihi setiap detik nafasku...

Belikan ku sebijik motor? Leh tak? Ku tak sanggup nak redah lautan kereta pergi dan balik kerja. Bukan kerana minyak yang perlu di isi tetapi mata yang memerlukan kefokusan semasa memandu. Belikanlah aku sebijik motor. Tak dapat kapcai, Honda CBR600 pun tak kisah..Janji abang siap-siapkan lowered. Aku kan pendek, tak macam abang. Bagaikan langit dengan bumi..Akekeke..Tinggi ke abang? Abang pun pendek jugak, lebih kurang je kan ketinggian kita..

Abang,

Kan best kalau abang hantar dan amik aku pergi kerja..Syoknya, berjam-jam aku boleh tido. Tido di mana, tido di mata. Bolehlah abang, belikan aku sebijik motor. Ku harap abang baca surat ini. Fahamilah hati aku yang terseksa di himpit kereta-kereta.

Dear abang,

Bila mahu di belikan aku sebijik motor? Esok, lusa atau.....hehehe...tunggu baby lahir dulu ker? Alamak abang, sampai bila nak kena berdepan dengan jalan jem nih..




No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)