Tuesday, October 16, 2012

* 8 Weeks *


Baby, fetus at 8 weeks - BabyCenter
Weeks 8


Minggu ini dah masuk minggu ke lapan..Huhuhu, means dah masuk ke bulan 2. Another 7 months to go..Huhuh..Actually, this time was very tough time to me..Bad morning sickness, oily tak boleh nak makan. OMGodnees!!.People said maybe this time I gonna get girl. Yeke? Hurm, tak boleh nak cakap apa lagi. But, my naluri mengatakan Its a boy. Sames like Boboy. You all nak tahu, pergh!..Boboy sekarang unpredictable behaviour. Sungguh aku tak mampu nak menanganinya seorang diri. Tapi tak mengapa, pape pun he still my son, and I love him very much and baby also...Tak sabar rasanya nak tunggu baby lahir. Hope, baby sihat dan cukup sifat di dalam kandunganku ini. Ya Allah, engkau jadikanlah bayi di dalam kandunganku ini sebaik-baik hambaMu ya Allah!.Amin...Allah maha mengetahui segalanya. SubhanaALLAH.


Huhu! this time, asyik mengidam nak makan tomyam aje aku..Hohoho, susu tak boleh nak minum lagi. Camane nih? risau gak. Sepatutnya time ini aku dah kena minum susu untuk membantu tumbesaran bayi aku ni..Camane nih?

Hurm, sengal dan sakit badan adalah perkara biasa. Now, bed time aku terlalu early. Sampaikan Boboy pun mengeluh, asal malam aje Mommy dah lepak atas katil...











                                                                                                                    ema yusof

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)