Saturday, September 29, 2012

Mahu jadi Jutawan segera?

Assalamualaikum dan hai to you alls..

Korang nak jadi kaya tak dalam sekelip mata..hahaha..tawaran ini hanya untuk kaum Adam sahaja.. Di tekankan lagi, tawaran ini hanya untuk kaum Adam sahaja. Yang pastinya personaliti anda mestilah menarik dan baik hati. Itu adalah syarat utama.

Al-kisahnya begini, salah seorang jutawan dari Hong Kong, Cecil Chao menawarkan hadiah berupa duit kepada sesiapa yang berjaya menawan hati anak gadisnya. Wah, bagus tu..pe orang kata " Marriage Bounty", kan best kan tu. Sesiapa yang berjaya akan mendapat wang sebanyak $65 million tu. Wah..banyaknya. Beruntunglah lelaki yang dapat duit itu.

Huhuhu, masalanya. Cuba korang fikirkan, tak akan ada orang suka suki menawarkan duit sebanyak itu dengan ikhlas kan. Semata-mata mahu melihat anak gadisnya berkahwin kan..Betul tak? Sebenarnya, anak gadis dia tu lain macam sikit, spesies suka sesama jantina, itu yang si bapak menawarkan harga yang tinggi terhadap para lelaki yang berjaya memenangi hati anak gadisnya. Susah ke tak ek? Entah lah aku pun tidak tahu camane nak jawab soalan itu. Kawan yang suka kaum sendiri pun aku tak ada, kalau ada. Leh juga aku korek dari dia kan..(-_-)

Tapi tulah, anak dia nih Gigi namanya sudah pun berkahwin dengan kaum sejenis lebih 7 tahun, itupun bapaknya still mengatakan yang anak dia bujang trang tang tang. Kalau korang nak tahu, Hong Kong sendiri tidak mengiktirafkan penduduknya kahwin dengan kaum sejenis. Itu negara yang memang sah majoriti adalah bukan Islam. Tapi, kita nih yang di kenali sebagai negara Islam still lagi hendak menerima cara hidup macam tu kan. Apanya sengal kan orang yang bawak masuk ke dalam negara kita. Malas nak cakap panjang, aku bukan suka sangat hal politik nih. Tak dapat balasan skang, mungkin akan dapat di sana nanti..

Eh, kalau korang para lelaki berminat..sila lah baca isu nih lebih lanjut dekat berita yahoo. Nah, aku link kan supaya senang korang nak baca..

http://my.news.yahoo.com/h-k-tycoon-offers-fortune-marry-off-gay-055713012.html



~ Moga salah seorang dari anda berjaya...kih..kih..kih

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)