Saturday, September 22, 2012

~ Syukur~

Assalamualaikum...


Sudah lama tidak meringankan tangan menulis di blog..Aih, camane nak jadi blogger of the year nih..Eh..Eh..Eh...ada hati ek. Just kidding jer..Tulis blog pun sebenarnya bukan apa, saja nak hilang masa busan..Tapi, sekarang nih...aku dah tak bape busan dah..Balik rumah aje, main dengan Boboy kejap. Prepared for dinner and then bersihkan diri. Pastu, lepak dalam bilik sambil baca novel..Huhuuhu...banyak lagi novel-novel yang belum aku sempat baca, al maklum time buat kutipan novel-novel tersebut, agak banyak yang aku dapat (sekali kutip,tiga tempat). Abang pun dah naik juling bila tengok aku asik adap novel. Selalu aku menjulingkan mata tengok dia main games..Tapi, macam pelik pulak, lately gamer macam tak bape main games. Asal ek...ke sengaja sebab tengok si isteri baca novel. Musykil nih. Balik kena pastikan or, tak ada game menarik. Biasanya macam tulah, gamer nih kadang-kadang pelik betul. (Alamak..:p, terkutuk encik husband pulak)

Apasal yer aku jarang menaip kat blog, back pada ayat pertama tadi..Huh, tak ada masa lapang dah dekat opis. If tak pergi site, mengadap report field services, pastuh ada masa terluang sikit, siapkan GA drawing..Alahai mak minah, macam banyak ler kerja, dulu orang cakap jd engineer nih best, tukang sign jer..Mana ada, kena buat kerja banyak ler..yang sign kerja orang yang dah nak pencen..If macam aku nih, huh..berbengkak-bengkak otak kena perah.

Tak yah lah nk mengutuk pape, benda dah lepas kan. Kalaulah boleh turn back to sweet 17th again, agaknya apa yer pilihan aku..Sob..sob..sob,tapi tak leh pilih jugak sebab that time result SPM aku hancusss...memang hancuss gara-gara perangai manusia yang bertuankan Setan nih...Tapi tak apa, ALLAH tahu apa yang terbaik untuk hambanya..Aku bersyukur dengan segala yang ada pada aku sekarang..Terutamanya di utuskan seorang lelaki yang cukup baik, bab kata orang Mr.Perfect 9 1/2 ..Not perfect 10 ek..sebab lagi satu setengah tu...erk..(dia suka men game)

Lupa lak, bukan nak berlagak tau tapi nak kongsi..Aku dah confirmkan dekat sini..Semalam baru dapat letter of confirmation..Huhu, terima kasih..Terkehel jugak kepala nak mengintai apa lah komen dari pihak atasan..yang aku nampak, fast leaner and friendly..Hik hik...ye ke..Tak kisahlah, janji aku tak yah nk cover-cover dah pasnih..Yahooo...Mana tak cuak, setiap bulan ada evaluation dari pihak atasan..Ayo, berdebar debuk jantung nih....

Esok adalah sabtu...cuti dan boleh bergolek di atas katil. Yang paling best ialah Boboy mesti senyum memanjang, mommy ngn daddy ada sebelah..Boboy nih, kalau aku ke daddy dia ada sebelah, boleh tido sampai tengah ari ler..hik hik...sporting betul anak mommy nih..








                                                                                                                                      ema

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)