Friday, September 07, 2012

SPRITZER HOT & WARM MINI DISPENSER


Korang tengoklah post kat atas tue.....nak tahu ker yang mana? hurm...sat ler, aku ceritaka dulu..Aku skang memang tengah usha water dispenser yang affordable.. Yang aku survey sema mahal giler, sekali aku tengah drive, tertengok dekat belakang bus..Spritzer mini water dispenser...elok bebenor lah tue...So, aku try ler cari kt internet...Wow!!!

http://www.spritzer.com.my/shop/index.aspx

  cun tak? Harga dia pun okey..Yang penting senang dan kecil..sesuai sangatlah dengan saiz rumah aku yang sekangkang kera nih...hik..hik..hik.. Tapi!!!!!

Dekat mana aku nak dapat kannyer...Semalam aku try usha dekat station Petronas, dua station aku survey dan JUSCO RAWANG..Just ada yang Water Mini Dispenser..so frust..Aku yang yang SPRITZER HOT & WARM MINI DISPENSER [GREEN]..

Hurm, kalau korang ada tengok dekat memana, gtau aku yer...



P/s: Memang berkenan sesangat..warna dia pun cantik...

2 comments:

  1. i am selling this...pls see my blog for info tq http://spritzer2u.wordpress.com/

    ReplyDelete
  2. Thank you.....actually, i already bought this mini dispenser...thank you..if anyone asks me i will recommend your blog...

    ReplyDelete

~ Thanks for stop by.....(o_0)