Monday, January 21, 2013

Remis di Pantai Misteri~



Ini cerita dah basi kot. Yelah, ni story patut kena post 2 minggu lepas lagi tapi since my big boss was around. I dont have enough time to post anything. Everytime, everyminutes he called my nama...OMG, like I'm his PA lah plak. Kalu korang pun korang menyampah kan. Mentanglah aku ni serba boleh, hehehe..masuk bakul angkat sendiri pulak daa..Meraban aje aku ni..Asek kelaut aje otak ni..Al-maklumlah, dah lama tak mesra-mesra dengan abang..~mood tiba bertukar sedih~

Dah..dah..jangan ikut emosi sangat. Abang pergi sana kerja, bukan pergi shopping..Heheh, tapi after this aku nak buat post pasal barang abg shopping kat Texas..dia kata ada few things beli kat aku...Tak sabar nak selongkar luggage dia..

Dah...dah....lari tajuk dah ni mak oi..

Okey, last 2 weeks ago...aku ikut mak cik aku pergi cari remis dekat pantai sempadan Port Dickson dan Melaka...Thats why aku letak Pantai Misteri sebab nama dia aku tak tau..Heheh, kelakarkan.. Ala, pantai yang dekat dengan Akedemi Laut Malaysia tu..Hah, pantai dekat2 situlah..





Hero aku keletihan, kepenatan...Asal takut pas masuk laut..Tak nak naik..adeh..



Menumis bawang. lada, serai, daun limau purut


Hasil kutipan untuk hari ini...~ bolehlah nak hidup~


Akhirnya...menu untuk high tea...Remis masak tumis



Dahulu kala, time aku kecik-kecik dulu..Ayah aku selalu bawak pergi tangkap remis ni dekat Pantai Melawi, Bachok...Best sangat, sampai mama aku pecah air ketuban pun tengah kutip remis..Hehehe, bukan beranak kan aku tau, beranakkan adik aku...Punyerlah syok duk mengais pagi makan pagi ni..Tapi, memang best sebab kami berkelah satu keluarga..Yelah, kalu korang pun mesti suka..Sesekali dapat berkelah, bermain macam ni. Aku dulu, fuh...ada masa terluang aje, study..Memang kena mengadap buku manjang kot...

Hahaha....end of the day, habis hitam muka aku burn..Gua lupa nak letak lotion sunburn.....


~ Tak bape best sebab aku pregnant tak boleh nak lasak-lasak sangat...Dan, yang paling sadis..orang lain berpartner.. tapi suami aku jauh.....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)