Friday, January 04, 2013

Tak Berapa Nak Pandai

Hohoho..Salam semua....cuba sat baca tajuk post..Huuhu...memang pun aku tak pandai...

Kelakarkan...Nak buat camane, memang aku tak reti, actually asik delay je mintak cik suami ajarkan..Balik aje malam...terus membungkam sampaikan BB pun tak di layan sangat..


How?
Kenapa?
Apa yang aku tak pandai tu?

Huhu..tak reti nak copy pic dalam camera HP ke blog...


Kesian kan!!!!

Aku pakai hp murah aje, Sony Experia...tapi siyesly memang tak tahu camane nak amik pic..

Korang mesti terorkan..Aku memang tak pandai, tu yang blog macam nasi kosong, tak de pic menarik..Nak buat camane, tak pandai nak copy gambar. Bila je aku sambung kat Pc, memang tak ada current pics...

Malunye....



Susahlah kalu bukan jenis celik IT ni...kena mintak tlg dengan si pakar jugak..


Sony Experia..


No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)