Tuesday, January 29, 2013

Udang oooh Udang




Heheh..tak penah lagi tangan aku menggatal nak blogkan masakan aku..Heheh, korang tau kenapa? Sebab aku bukan reti sangat bab memasak ni. Selera anak tekak telan, kira ok lah tu.. Pas masak aje, mesti terhegeh-hegeh mintak encik suami puji..adik beradik puji ke..Bab kata orang, nak suh orang puji lah..
Tapi, diorang cakap sedap..Betul ke atau nak jaga ati aku yang moody tak kena tempat?

Hehhe..ntahlah mak..labu pun tak pasti....

So, venue: Muar (umah kakak aku-k.ngah)
Time: prepared tuk lunch ler...




Udang galah fresh dari laut...hahaha


Sedia tuk di rebus



Yang kat atas tu still hidup lagi tau..

Tom Yam udang dah ready...nyummy..nyummy



Alhamdulillah...sedap ke tak sedap ke yang aku tau..Tak sampai petang dah licin satu periuk tu..Hurm, korang rasa sedap tak ek???? Hehehehe..pujilah skit..cakaplah sedap. Baru semangat aku nak masak lagi..


Hehehehe





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)