Wednesday, January 30, 2013

Spritzer Mini Dispenser..

http://thegulbikers.blogspot.com/2012/09/spritzer-hot-warm-mini-dispenser.html


Assalamualaikum...


Hehehe..actually semalam baru aku beli benda ni. Serius sebelum ni memang tak jumpa benda alah ni....

Tup..tup..setelah mengharungi hari yang kelam...aku ternampak benda ni,
pe lagi..tengah aku duk belek2 tu..

" Harga dia rm78 je dik..."

Meliar aku mencari tuan empunyer suara...Eh, orang tu cakap kat aku ker?..
Aku buat selamba lagi...buat bodoh aje and then melangkah laju ke mesin atm..Pas kuar duit,
mata duk asyik tengok lagi...Aku pegang kotak dia, tengok kiri belakang, bawah...Wah! cute giler..
kaler pink lagi..Hehehe..dalam hati dah berbelah bagi.. Nak amik ke tak? Duit pun baru kuar nih..
Sekali lagi..

" RM79..."
Aku lantas tengok kat akak dekat cashier..
" Akak cakap dengan saya ker?"
" Yelah..benda tu Rm79..Dapat free 2 botol air mineral lagi.."

Aku terus cakap.." Ok akak...saya amik sebijik dan tlg masukkan lam kereta saya ye.."

Heheheh...Akhirnya Spritzer Hot Warm Mini Dispenser dah dapat...





Abaikan barangan dekat belakang tu....
 

Best lagi....child lock..safety tuk kanak-kanak


Cantikkan..cute kan..tapi abang boleh lagi viber aku tanya.."sayang, pentingkan benda tu.." Sedih aku...Berbulan-bulan aku cari benda ni..Bila jumpa dan beli dia tanya macam tu..Eei, hati kering betullah..." Pentinglah sebab dia cute sangat..Hehe.." dan abang siap pesan lagi.." Pasni jangan nak ngada nak buat koleksi tong air.."

Eeeei..geram betul aku dengan statement abang. Agak-agaklah nak menyindir pun...Ada ke patut cakap aku suka collect tong air..Memang nak kena..Mentanglah abang jauh, abang mengada ek..


~ mood yang suka sebab dapat benda cute ni~~~











~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


2 comments:

  1. u beli kat mana ek...i baru je nak bli on9 ni... xtau lak dapat free 2 tong air.. yg on9 tu tak pasti dapat free ke tak..huhu

    **linacaiberry.blogspot.com**

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba cari dekat stesen petronas..Tak semua dapat free 2 tong air tau..Survey lah dulu..Hehe, I beli harga rm79 and then dapat free. Pengasuh anak i beli rm80, xde free tong air...Online berap harga Lin beli? cute kan

      Delete

~ Thanks for stop by.....(o_0)