Thursday, December 06, 2012

Hadiah dari Daddy...LEGO the Builder..

              Last week on BB besday, abang belikan BB set lego...Bukan mak ai suka budak kecik tu. Bapaknya suka ajar anaknya main mainan. Nasib ada Pak long BB yang suka adiahkan BB buku. Ala-ala nak ajar anak sedara jadi macam dia kan..Bagus..bagus..jadi doctor macam Pak Long yer, BB..Senang hidup mommy nanti. Make sure bukak klinik biar mommy yang jaga akaun..Hahahaha..mata duitan betul si maknya ni...




Sempat lagi BB bergaya..alahai...



Hahaha..kantoi ngn mommy...
 Nampak tak kotak lego tu..Huh, kecik saja kan tapi harganya almost RM100...Tak berbaloi betul tapi dah si bapaknya cakap benda ni dapat menjana minda anak dia. So, dia tak kisah..Mula tu aku jeling je, pastu bila tengok balik..macam berminat juga nak main. Aku request soh bapaknya belikan satu tuk aku, set Barbie..amik bang!! Satu set Barbie almost RM300..Hahaha..yang lawaknya nak kasi tuk besday aku next year. Agak-agaklah cik abang oi..Lama benor nak tunggu tuk dapatkan benda alah tue. Aku suh dia belikan satu set tuk anak dia setiap satu minggu. Dia cakap boleh botak kepala dia...Kata dapat jana minda anak dia..Opps...Hadiah dari aku pulak, aku dah terbagi awal tu pun share ngan mak cik n pak cik BB..Hehehe..tak nak post hadiah tu. Lagipun dah banyak picture kereta hijau dia tu..But, aku beli jugak tapi yang murah lah..Aku beli Boboi Boy tuk dia..Suka.....Nanti aku letak pic Boboi Boy tapi bukan ruangan ni.Ni ruangan hadiah dari Daddy...

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)