Tuesday, December 04, 2012

Simpton Orang Mengandung..




Uhuk..uhukss....Kalau korang nak tahu, aku sekarang baru sahaja masuk 15 minggu kehamilan...Penat dan sakit badan selalu menjengah..Ada sesiapa tak pengalaman macam aku. Huh, perasaan nak mengadap kerja memang down giler-giler. Aku rasa aku nak lepak rumah dan baring saja. Pantang jumpa cuti, memang life aku hanya di dalam bilik. Ibaratkan bilikku syurgaku. Nak makan pun aku malas nak bangun..MashaALLAH,pemalaskan...Aduih, anak pertama tak adalah macam ni. Mungkin persekitaran tempat kerja kot yang buatkan jiwa aku tak selesa. Tak rasa enjoyable datang kerja. Tak seronok!!!..
Baby, fetus at 15 weeks - BabyCenter
15 minggu...
Tapi, aku bukan ikut sangat perasaan tu. Aku buat jugak kerja, cuma kerja berat2 incik abang dah take over. Yang paling best ayat dari incik abang, " Sayang, kalau penat sangat resign lah.." Bestkan..tapi, aku berat hati dah resign. Sekarang ni, company lain macam tahu aje aku tengah pregnant..Tak pe, tak pe, nanti adalah rezeki babykan.Jangan risau..Yang lainnye, kalau aku tak kerja, incik abang dengan lajunye akan menjual kereta kecilku..Huhu,bukan dia tak mampu nak bayar tapi dia ada agendanya tersendiri...sob..sob..sob... Yelah, kalau tak mana dia nak mampu bayar umah lagi, 2 bijik kereta, barangan bang Boy dan motornya...

Sob...sob..sob..nak tak nak aku kena tahankan diri....

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)