Thursday, March 21, 2013

Anas, Basikal dan Kak Tisya

Aih, anak bujang aku nan sorang ni memang macam-macam. Now, bila dah kenal new things to play. Setiap kali ajak balik rumah memang tak nak..

" Tak nak...Tak nak..."

Yang kesian Kak Tisya lah, dia yang kena layan anak bujang aku ni. If tak puas, saje di keraskan tangan tak bagi Kak Tisya belok..Alahai..


Hurm, mungkin balik rumah tak ada kawan. Hanya Anas dan tab tapi kat sini, Anas ada abang2 dan kakak2 yang melayan dia...Bila kat rumah, asik mengadap traffic light sampai tertido, bangun balik terus terkam kat tab..Tapi, bila kat rumah mama, huh....mengalahkan orang besau..Mengada sekarang ni ek..

Kesian Kak Tisya...Kak Tisya nak main badminton pun tak boleh...Dah boleh tengok muka Kak Tisya frust apatah lagi kengkawan siap buat tarian ajak men badminton..

Hehehe..alahai anak bujang mommy ni..


Anas tenyum, Kak Tisya masham...


Pintu kereta siap aku bukak lagi-amboi, kerek ngn mommy ek




Kak Tisya dah tak sabar nak main badminton


Tak nak!! Tak nak!!


Last-last, bila tunggu punyer tunggu. Dah pusing banyak kali pusing, aku masuk lam kereta dah hidupkan enjin kereta. Nekad! Kalau dia still tak nak balik, aku tinggal dia kat sana. Biar nak main basikal. Matahari dah mula menghilang, dengan kerenah dia lagi... Heheh, tapi takut kena tinggal dek aku. Bila nampak aje aku masuk, terus laju mintak Kak Tisya masukkan dia dalam kereta..Hahaha, menjadikan taktik aku..Tapi, kalau dia still tak nak memang aku akan tinggal pun.. Dah banyak kali jugak lah Anas tidur umah mama dia..Suka!!

x




x




x




Jom pi daftar anak abang dekat memana club motor..Biar jadi rider Malaysia nanti...Nanti mommy sponsor fullface mommy kat anas...Hikhik..Dah berzaman dah benda alah tu dalam almari..Agaknya Cik T pun tak berselera kot..









p/s: Camanelah dia bila adik keluar nanti..




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)