Wednesday, March 13, 2013

Lunch at Ikea~

Huhu..baru berkesempatan nak buat entry pasal ni. Even this event had happened last Saturday. You know why? I've got problem with my Experia...Aih, asal aku bab-bab mak nenek ni slow sangat. Pictures yang aku amik, tak boleh nak transfer, tu yang lambat nak post lam blog yang tak seberapa ni...

Hahaha...meh nak citer sikit pasal ni. Korang tahu, plan asal nak pergi pagi. Tapi, akhirnya pergi lepas Zuhur itupun dah almost pukul 4. Mana taknya, si daddy sibuk dengan game, si anak sibuk dengan traffic light. Last-last, si mummy plak masuk membungkam dalam bilik. On pulak aircond kasi sejuk, lama r mengabdikan diri di dunia maya..Hahahaha..penat sangat...

So, dekat Ikea memang biasalah, nak cari parking dah dekat sejam...Nak beratur cari makan dah setengah jam dan yang paling sadisss...nak cari meja makan pun kena tebalkan muka tanya..." Excuse me! are you finish already..!"

Tapi, ada satu cerita tu..part ni aku memang malu giler dan at the same time think positif jugaklah..... Tengah-tengah abang beratur untuk beli makanan, BB mintak fries dekat orang sebelah..Alamak, malu time tu. Aku rasa aku dah bagi didikan terbaik dah, selalu pesan jangan mintak makanan orang. Hurm, agaknya dia lapar sangat. Nasib akak tu faham, dia bagi fries dekat BB. Satu tak cukup, tunjuk lagi kasi tau dia nak. Masa tu muka aku memang rasa teramat tebal. Ini tak boleh jadi, cepat2 aku mintak maaf. Akak tu dengan laki dia elok aje cakap.." Budak-budak apalah sangat dia tahu, biasalah tu..". No!!..bagi aku ini disaster...You know why? Tak boleh biarkan benda ni berlaku, korang nak ke setiap kali tengok orang makan, anak korang mintak!! Tak nak kan...Tak apa, jadikan ianya sebagai pengajaran.. Now, everytime I talked to him.. Jangan mintak barang orang, kalau nak just cakap kat mommy or daddy.. I'll buy it for you. Harap dia faham dan tak ulangi lagi..

Tengok tangan tu, siap mulut sibuk mintak fries- mood~malu teramat


tomei-tomeinya...anak sapa lah ni

Muka lepas kena lectured dekat his daddy pasal kes mintak makanan orang sebelah..

Nasib dapat masa panas2 lagi

Jimat!

Ini aku punyer, dah abes baru teringat nak amik gambar-buruk tul perangai

Eeei..aku tak suka rasa dia. Dia letak kulit kayu manis.
 Kalau korang nak tahu, mat saleh memang suka makan makanan ni. Most of masakan diorang, diorang suka bubuh kulit kayu manis...


Bebola daging...


After one hour bersungguh menghabiskan masa untuk menelan semua makanan ni...Mana taknya, wings 5 ketul, 4 ketul aku yang telan. Spageti tu 5 minit tak sampai, macam sedut air aku makan.. Gaya teramat lapar agaknya. Hehehe..


So, Sabtu lepas kami just menghabiskan masa dan duit di Ikea..Korang kalu pergi sana, tak kan balik sajakan..Paling sikit mesti kuar jugak dua tiga ratus kan..Hehehhe, aku pun macam tulah.Nasib kerusi ngn sofa tak ada stock dekat bawah, kalau tak mahunya robek jugak kocek abang...








~ Time nak g shopping, bawak kereta kecik..Memanglah...Aih!!~



Ramai tak orang.....



 Tapikan.....hurmm..pada pendapat akulah...* tangan pegang dagu*...Ni lah port paling panas untuk pasangan berdating. Seriyes aku cakap, memang ramai giler cople-cople datang sini. Mungkin merancang untuk membeli persiapan kelengkapan rumah bila kahwin kot..Hahahhaa.....Sambil dating, sambil berangan...( eleh,ayat jeles sebab dulu dating bukan area KL)...










~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)