Monday, May 28, 2012

Fever and Cold

    Hari ini aku tidak sihat, not feeling well.Actually semalam lagi aku sakit tekak, selsema dan demam..Rasa tak larat nak datang kerja tapi tak boleh lah, baru seminggu aku kat sini, takkan nak amik MC dah..Apa pulak kata bos ngn staffs kat sini. So, aku tabahkan hatilah juga drive..OMG, lupa lak arini school holidays..Means aku sampai awal giler kat opis. kul 8.05 AM. Tu pun aku lengah2kan masa sebab baru teringat nih sekarang cuti sekolah. Jalan pun tak jam sangat. Tapi, panas mengelegak hati aku tadi, banyak betul kereta buat brek emergency. Terkulat aku kat belakang, nasib tak cium bontot diorgang. Bukan ada pape pun untuk di brek, just tengok kereta lain bagi signal nak masuk, terus brek mengejut..Sengal!. Aku memang pantang betul ngn pemandu macam nih, selfish..Sengal

     Hurm, sebenarnya banyak aku nak ceritakan pasal weekend tapi, masa dan keadaan aku tidak mengizinkan. Kira aku hold dulu pasal event aku last weekend ek..Nanti aku ceritakan kemudian..







P/s: Not feeling well, feel like sleepy...already take medicine..Hope, I'm okay after this...

(-_-)...

2 comments:

  1. HI Ema..cane keje baru..ok ke..
    nanti free2..dtg la jenguk blog tudung ye..hehe..follow sekali lg bagus..hehe

    http://missblackandwhitecloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hi Kak.Nor, okelah...tapi huhu..nak berblog memang xde masa dah..nk FB lagi r.....orait..bebe..i will folo u

    ReplyDelete

~ Thanks for stop by.....(o_0)