Sunday, May 06, 2012

Outing oN SaTuRdaY

Isikan minyak tuk Whittysmurtfette

     Saturday on 05/05/2012

    Niat asal keluar sebenarnya nak service my whitty, entah bagaimana ianya tidak menjadi..Mana taknye, tempat servis bukak separuh hari. HOHOHO...Red Warrior pun nak kena servis juga tapi malangnya suami aku lupa untuk membookingkan dulu.So,kedua-duanya tidak berservis....nasiblah kete...So,kitaorang pergi ke Subang area, usha-usha rumah sewa baru. Yelah, cuba fikir kalau drive hari2 dari Rawang ke Jalan Tanjung Medan,Shah Alam(new workplace) tak ke naya aku..Hadapi jam lagi dan penat memandu lagi.So,after discuss with my spouse,kitaorang plan nak cari umah sewa yang dekat ngan tempat kerja aku dan suami aku.

     Sesat...hahaha,mainan dunialah kan..Kononnya tak nak lalu Highway Gutrie,tapi makan langsat pulak kitaorang. Tak delah sampai sejam sesat tapi berpeluh jugak cari jalan dan at the same time buleh usha rumah kat area sana. hurm, rumah tak jumpa pun lagi...Bosankan kalu nak kena pindah randah nih. Penat tahu nak kemas barang before or after kemas rumah..

Busan mencari with my little 
         Tiba-tiba je suami aku ajak pergi tengok company baru aku dekat Shah Alam..Yelah,dia pun hendak tengok camane rupa company aku itu dengan mata kepala dia sendiri..Tak delah mega sangat tapi okeylah,as long as boleh menambahkan ilmu dan pengalaman aku kan.Aku bukan jenis berkira sangat nih, tapi kalau dah langsung tidak menjaga keperluan pekerja sendiri memanglah aku memilih. Muka si kecik kat atas tu nampak macam sedih kan..Bukan sedih tapi macam tuelah gaya baby bila baru bangun tido.Masih memerlukan tido atau terlebih..hurm,itu aku tak berapa pastilah..Kena usulkan suruh buat research pasal nih bagi memudahkan para ibu mengambil tindakan,if tidak cukup tido...dan if terlebih tido..Kan senangkan bila kita tahu semua tue..Tapi,kalau dah sudah menjadi seorang mak dan baby adalah anak yang kita jaga dari lahir,mesti kita sudah sebati dengan ragam dan kerenah dia. So,baby kat atas nih menunjukkan yang dia nak menyambung tido di atas dada mommy dia..hehehe,itulah anak aku...kalau boleh setiap masa hendak tido di atas dadaku..Mungkin dia terasa selamat bila tido macam tu kot..



My Heart and My love

       2 Jejaka yang menjadi jantung nadi ku...Kekekek,suami dan anak...Hah,lepas puas meronda satu Shah Alam mencari rumah sewa,akhirnya kami singgah di JUSCO,Rawang..Ala,JUSCO dengan rumah aku dekat jer,jalan kaki pun leh sampai dalam masa 10 minit..sekejap jer....pon..Tapi,hurm..bukan nak cakap apa,JUSCO RAWANG nih xdelah besar sangat pon.Pilihan nak membeli pon tak de banyak sangat...Plan asal nak pergi IKEA tapi suami cakap nak jogging plak malam nih,so terpaksalah singgah je JUSO nih...


    ~End for today~

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)