Thursday, May 17, 2012

Bye..Byeee

                                             ~Today is a last day~

   Hari ini, hari terakhir aku di sini..Walaupun hanya 6 bulan aku di sini, banyak pengalaman yang aku dapat. Tak terhingga banyaknya, sampaikan aku rasa sayu untuk mengangkat kaki..Adus, camanelah environment tempat baru ek. Sama tak dengan sini, bos yang baik hati, rakan sekerja yang tidak lokek..Harap-harap ini keputusan terbaik untuk aku, dan masa depan aku...


                         Wahai hati ini, tabahlah menghadapi rintangan yang akan datang, yang lebih mencabar. Kalau tanya pada hati, memang hati lebih senang untuk berada di sini. Bila tanya pada akal...meleret-leret pulak dia bagi jawapan. Tanya satu soklan, di jawabnya macam jawab esei Bahasa Melayu lah pulak...Akal akan sentiasa mempertahankan jawapannya..apa yang akal tekankan ialah ini untuk kebaikan masa depan. Rezeki untuk anak-anak jangan di tolak. Mana tahu kamu akan lebih berjaya lagi, lebih $$$ lagi ( itu yang penting sebenarnya)..Salah, yang penting kamu mampu mengaplikasikan apa yang kamu belajar selama ini. Bukan semudah ABC tau. Berhempas pulas kamu menghabiskan Degree kamu.

Kadang-kadang, apa yang kita inginkan tidak semestinya kita akan dapat sebenarnya. Yang penting kita hendaklah sentiasa berusaha, berdoa kepada Ilahi. Tiada yang lebih baik dari Nya.

Di sini, banyak benda yang aku pelajari, totally so different with what I'm studied before this. But I'm willing to learn something new. So, aku tidak mudah mengalah. Sampai ke ari ini aku still lagi belajar dengan Bos aku dan juga K,Nor. Tak rugi tahu belajar nih, untung lagi ada..(@_@)"~

Thanks to K.zu and my second boss William coz belanja aku..Huhuhu...Thanks again untuk K.Zu. Semoga mereka di sini terus succes dan naik gaji yang berlipat ganda lagi...hehehe


P/s: ~ Berdebar-debar jantung hati ini...Masih takut untuk melangkah masuk ke tempat baru..Mama, tolong anak mu ini. Kan best duduk rumah, goyang kaki at the end of the month..( dpt $$$$)..Best kan...


MPSJ buat hal pulak, time aku last day nih, time nih lah nak datang cek kupon parking. Terpaksa SmurtFetteWhitty aku berada jauh dari aku....(@`- @`)"'"'~




No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)