Thursday, August 22, 2013

Ujian Menaip


Korang pernah tak amik ujian menaip/trengkas ni...Hahaha, yelah kalau nak apply kerja swasta memang tak payah kot..Apatah lagi kalau bidang tu macam bidang aku, tak ada maknanya nak tengok berapa banyak ko dapat taip dalam satu minit? Yang dia nak tengok, korang tahu tak design benda tu benda ni pakai software tu software neh..Tapi, tak apa, anggaplah satu ujian untuk korang dan tak salah untuk korang mencuba dik non oi..Aku pun dah banyak kali praktis but still hahahaha..buat malu aje nak tunjuk result bukannya gempak.

Tapi tak apa, kita kongsi-kongsilah. Kalau korang apply kerja gomen memang perlu tahulah ketangkasan korang macam mana especially yang mintak bahagian non-executive, pentadbiran dan sewaktu dengannya.

Malu sungguh aku dengan ketangkasan aku. Layak berada celah tingkap je rasa..Hahaha..Pe kata korang buatlah sendiri dan kita comparekan resultnye..Confirm ada yang tergelak sakai...Masa taip tu, dia kira sekali kesalahan typing kita so, kena hati-hati ler ya...



First trial- giler r

Second trial- drop habis...Mata dah pinau tengok huruf
Yang bagusnya, dia ada dua kategori tau. Korang boleh buat ujian bahasa Melayu dan bahasa English korang.
Third trial- puas ati dah weh...

Kan..kan...tengoklah result aku, buat malu je kan....Berpinau-pinau mata aku, rasa naik juling pun ada. Tapi, keseronokan tu yang penting even result ciput...

Huh, kalau anda berminat nak cuba kan...Sila tekan Here manalah tahu result korang 100%. Tu menangis keluar air mata darah pun aku tak dapat nak tandingi.











p/s: Sesuka je...

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)