Wednesday, October 09, 2013

UTEM



Wah...............for the first time having a trip to UTEM..Apa maksud saya ialah pergi dan balik pada hari yang sama. Even bukan saya yang drive taaaaaaapi apa yang boleh di simpulkan..Gua terasa yang amat penat. Plus, lunch dengan nasi arab "mandi" flavor..Huaragh..memanglah mata kuyu tahap tak boleh bukak..Ehem..ehem, tapi amik set single pun dah kalau anak tekak jenis tak leh nak terima makanan arab, memang tak habislah. Amik hati kepada tuan tanah yang sanggup kuarkan duit belanja kami.



Meeting jap, tapi ada  makan-makan pulak. Aiyo, aku baru nak diet, nak turunkan berat badan. Tapi, nampak gaya hari ini memang cancel terus. Belasah bihun goreng pulak. Sedap! Nak tambah tapi segan,huhu..aku tak tambahlah. Jaga reputasi skit...Walaupun keinginan nak mencekik bihun tu amatlah tinggi. Control! Kata nak jaga badan. Aku rasa aku amalkan diet yang salah. Tak makan nasi tapi mak oi, kalau time belasah ayam..berketul-ketul ko. Mana nak turun berat badan. Nasi kononnya tak nak makan..huargh..

Okey, berbalik pada entry asal ye. Asyik kelaut je aku ni kan..Bukan I yang drive tapi sampai around kul6..Mak..jem teruk ko. Biasa kul 4 aku dah cabut, inikan pula pukul6..memang jem tahap tak bergerak tambah MRR2 puyer jalan..Hohoho...Nasib ler...

Tu kot, agak dah lama tak update blog ni..Macam suram giler..



No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)