Wednesday, October 02, 2013

Little Mini LG Washing Machine..



Uwargh....yang ni kisah sambungan dari MINI LG. Bersemangat tau aku nak cari. Hahahah, memang aku jumpa pun tapi bukan yang mini but super duper mini..Hahahha, kelakar tul bila teringatkan kembali gaya mak jemah terkam ke arah LG washing machine. Sampaikan staff Harvey Norman serbu datang dekat mak jemah, yang ketawakan aku tak usah cakaplah, yang melayan pun tak usah cakap. Pape pun diorang ni memang friendly. XOXO, bukan tak tahu tapi diorang memang wajib friendly dengan customer, lagi pandai bodek lagi banyak dapat $$$ masuk. Eh, dapat komisen ke? Lupa aku nak tanya tapi, aku rasa mesti dapat kot. Dan mungkin etika HN, staff di train untuk mesra alam dengan pelanggan. Tu yang aku dan abang suka datang sini..Most of from this store ler. Apa lagi, pi lah serbu Harvey Norman..huhu...

Yang ni memang betul2 kecik giler, stoking baby 3 pasang je dah cukup. Member baik aku cakap..."Ema!! Tak berbaloi pun nak beli yang ini..Kecik sangat and for sure kuat makan letrik.."Hahahha, xpe yang kalau aku beli yang ini...Aku buatlah card besar2 cakap jangan guna, tengok boleh..Hahahahha....Kecik betul, cute miut semua seangkatan dengan dia. Dekat sejam juga aku buat tawar menawar dengan salesman tu.

"Bang, jual dekat saya ni? Dah lama saya cari benda alah ni....Juallah..juallah..."Abang hanya geleng kepala je nengokkan lagak bini dia ni. Kalau nak benda tu, macam2 staillah kuar nanti..Tapi malangnya, tak dapat pun even habis ilmu memujuk aku turunkan..

" Tak boleh kak..Yang ni kita buat demo je..Jual tak....Kalau dah boleh jual, saya bagi akak.." Jawab salesman dengan jujur. Aku panggil dia abang, dia belasah panggil aku akak...Aku baru anak dua tau..At least, panggillah adik ke....Huargh...Aku snap gambar bebanyak sampaikan dua tiga orang salesman datang..Semua cakap yang kecik miut ni untuk demo yang besar je...Aku tahulah tapi aku nak juga..

" Buatlah satu untuk saya macam ni, request lagi dengan LG. Dapatnye, cakaplah customer memang teruja.."Ayat aku lagi..Tapi, tetap tak dapat.."Abes tu, yang LG cakap mini mesin tu mana? Ada sini, berapa harga?"

Salesman jawab, yang mini tu tak sampai lagi kat HN..Apa lagi, berganda-ganda frustlah aku. Abang ajak keluar. Tak mo tengok drama lagi..Huhu..akhirnya den keluar dengan penuh perasaan kecewa. Kalaulah aku ada kuasa invisible, memang aku kuarkan kuasa aku tu, rembat benda alah tu dan bawak balik senyap-senyap. Huahahaha..jahatnya fikiran mak jemah..












So cute kan..Apa kata korang? Dia tunjuk model untuk yang besar tu je camane function tu. Yang kecik tu sebijik sama denga yang besar tu. Tu guna model kecik tu. Aku suka tapi tak boleh beli...Masuk dalam hangbag pun orang tak perasankan tapi apakan daya tak boleh ambik hak orang. Tu dah kira mencuri tau..


Member aku ada bagi alamat kedai yang jual LG Mini Washing Machine, tapi ritu aku check online tak ada pun jual. Ni kedai dia TAN BOON MING SB. Kalau sesapa berminat nak, pergilah kedai tu cari. Dan kalau ada, huhuhuu..bagitau dekat ai tau...

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)