Monday, April 28, 2014

SHAKLEE- Ketahuilah Perbezaannya!!!



Ketahuilah anda bahawa saya adalah pengedar sah SHAKLEE..huhu, tapi saya tak ada buat jualan promosi seperti agen-agen yang lain? Kenapa? sebab saya dahulu tidak mudah terpedaya dengan iklan. Kenapa? Sebab saya seorang yang tidak percayakan apa yang di perkatakan oleh agen-agen jualan. Sedihkan but it is true.

Kenapa sekarang ni saya jadi ahli SHAKLEE? Ini kerana saya telah mencuba set hamil dan ianya memuaskan saya. Maka sebelum saya mengambil order untuk set pantang, saya telah menjadi ahli SHAKLEE dengan hanya bayaran RM65.00 seumur hidup. Banyak faedah yang saya perolehi terutama dari segi ilmu pengetahuan kerana ramai agent-agent SHAKLEE yang tidak lokek untuk berkongsi ilmu, idea dan sebagainya.

Dan saya bukanlah orang yang pandai untuk berkata-kata. Apa yang saya ingin katakan, cubalah dahulu anda akan mengetahui keistimewaannya. Banyak perbezaan sebelum dan selepas saya mengambil produk SHAKLEE. Percaya atau tidak, sampai kini saya tetapi mengambil vitamin seperti Vita-Lea, Vit C, Iron, Alfalfa, ESP.. Kenapa? Sebab saya telah merasai kelainannya.


Anda pula bagaimana? Jika anda ingin mencuba, apa salahnya. Yang penting, badan kita sihat. Harta yang banyak jika tidak di iringi dengan tubuh badan yang sihat tiada gunanya...







SITI NURUL AKMAL BINTI YUSOF
ID:967536
Contact: 017-7484751
Feel free to contact me

No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)