Thursday, July 18, 2013

Gonna Miss....

Alhamdulillah,anak2 dah tido semuanya. Bolehlah kasi can kat mummy berblog...Oh yer, parcel dari Shaklee aku dah selamat terima dan belum lagi buat apa2..Just wondering camane nak kasi mantop dulu..Planning is the best thing to make sure everything is on the line..Yeah....

Sudah tiba ke penghujung confinement dah and esok aku akan mula bekerja, no more rileks after subur..Mandi pukul berapa pun tak kisah and yang penting dapat bersama dua jantung hati all the time. But, no more for tomorrow and days after today. I'm going miss this moment...Surely...Nak terima offer abang ke idok ni....Kena fikir dulu since ia melibatkan banyak perkara. Aku still ada tanggungjawab lain selain be a wife to abang, mother to my doter and son but I also ada my family kat kampung. Every months dah biasa bagi duit kat my parents. Tidak pernah skips and always on time.

Itulah yang sedihnya kalau aku resign...Huhuhu, my own family xde masalah. Abang boleh lagi support...Alhamdulillah,financial abang okey but so so lah. Tak adalah sampai aku boleh shopping setiap hari tapi untuk makan pakai tu bolehlah.....(hahaha.....gelak sikit)...

Semalam aku dah try drive kereta abang pergi Jusco. Sekangkang kera je dari rumah aku ni. Hurm, practice my princess duduk dalam caurseat.. Oh my god! Tak sampai Jusco pun dah melalak sampai serak suara.. Baby, adik, prinncess mummy esok lagi jauh jarak rumah kita dengan rumah mama tau..Behave yourself, jangan kasi mummy melalak sorang2 kat highway Gutrie tau sayang....Tapi, untuk ke arah macam tu rasanye memang cerah.. Watineedtodo.........Abang, confirm tak boleh nak tolong, arah tempat kerja kami totally different..He's at KLCC and me at Shah Alam...Kalau bising2 dekat abangkan mesti dia ulang ayat ni...' Bagi je notis berhenti 24 jam,...Amboi, cakap senang je, memang senang betul...Tak boleh, abang memang tak membantu..

Hurm, bila dah kerja ni memang tak boleh nak prepared menu bukak puasalah...Yelah, balik kerja dah pukul 5....pergi mai, pergi mai..silap haribulan kena bukak dalam kereta...Auw...memang cabaran, baru anak dua ni...Tak aku akan jadi seorang yang cepat tua pulak...Tapi, ada kelebihan jugak kalau aku tak leh masak, hahahaha....tak adalah gemuk balik abang nanti...Beli juadah berbukak kat kedai mesti dia makan tak bertambah..Hahahaha....ini tak, masak spagetti goreng resepi campak2 pun bertambah....Buat nasi goreng pun bertambah...So, abang makan bertambah on weekend jelah ek...Tapi, sayang dah bekalkan sambal bilis dah....so, jangan risau, lauk emergency dah ready made...




Im gonna miss this moment...itupun kalau tak resign ler...kalu resign....hahaha...tak dopnye kawe nak rindu doh....


















No comments:

Post a Comment

~ Thanks for stop by.....(o_0)